top of page

Ben kimim?

Tek bir karaktere ya da kişiliğe hiç bir zaman oturtmadım kendimi. Burada sizinle yazar kimliğimle bulunsam da aslında yazar değilim. Kendimi bildim bileli yazıyorum, bir topluluğa yazıyorum ama birileri okusun diye de yazmıyorum. Sanırım sanatı sanat için icra eden kimselerdenim şayet ortaya çıkardığım şey bir sanatsa.


En basite indirgeyerek kendimi anlatmam gerekirse; Adım User Ural Ustabaşı, 24 yaşında İstanbul'da yaşayan biriyim. Küçük erkek ve büyük kız kardeşin ortasındaki sakallı kişiyim. Bana her şeyi sevmeyi öğreten Anne ve Babanın ilk oğluyum. Karadeniz teknik üniversitesi işletme öğrencisiyim. Çok dengeli biri değilim, ki yazar kimliğime bulduğum isimden anlaşılıyor olmalı bu. Bazen enerjisi çok yüksek heyecanlı, bazense çok sakin düşünceli olabiliyorum. 19 Mayıs'ta doğdum (benim için her zaman gurur vericidir). Boğa burcuyum yükselenim akrep yaşadığım dengesizliği bir nebze olsa açıklayabilir belki.


Çalışma saatlerimin dışında kimi zaman sadece evde vakit geçiren kimi zamansa eve sadece uyumak için uğrayan biriyim. Güneşin doğuşunu izlemeyi, yazmayı, dil öğrenmeyi, yeni insanlar tanımayı, yemek yapmayı, kendi düzensizliğimde (mental ve fiziksel) düzenli olmayı seviyorum. Alışkanlıklarına sadık biriyim dostlarımın, yaşadığım çevrenin değişmesini pek istemem. Çocukları, yaşlıları, insanları seviyorum. Çok kızsam da insana ve insanlığa, bazı küçük anların tüm kötülüğe bedel olabilmesi çok anlamlı. Hayalperestimdir; hayallerimde seyahat etmeyi, tarihin akışını değiştirmeyi, bambaşka karakterlere bürünmeyi eğlenceli buluyorum. Karakter demişken yer yüzünde bastığım her parçayı sahne olarak görürüm, keyfimce oynarım karakterlerimi, dilediğim zaman.


Ben daha fazla ben olana kadar, bir başka üslupla kendimi bulana kadar eksik ya da fazla bu kadarım.



60 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Kadın

Yazı: Blog2 Post
bottom of page